Garantie & klachten

Garantie

Wij streven er naar om hoogwaardige producten te leveren die aan jou verwachtingen voldoen en langdurig plezier in je interieur bieden. We verzekeren dat een product in goede staat bij jou wordt afgeleverd en bij normaal gebruik ook in goede staat zal blijven.

Wij hanteren de gebruikelijke en wettelijk vastgestelde garantietermijn van twee jaar voor onze eetkamerstoelen. Let op! Houdt er rekening mee dat de fabrieksgarantie op onze eetkamerstoelen per leverancier verschilt.

Als het bestelde meubel bij levering niet in goede staat blijkt te zijn, dan heb je de mogelijkheid om dit binnen 7 dagen na levering aan ons te melden. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing. Je aankoopbewijs is tevens je garantiebewijs.

De garantie is niet van toepassing bij:

  • Als gebreken voortkomen uit: normale slijtage, onoordeelkundig gebruik, niet of onjuist uitgevoerd onderhoud, onjuiste installatie, (de)montage, aanpassingen of reparaties door de koper of derden.
  • Geleverde producten die niet nieuw zijn op het moment van levering.
  • Goederen of onderdelen waarop fabrieksgarantie van toepassing is.
  • Er geldt geen garantie voor showroommodellen.

Op alle houten onderdelen zoals eiken tafelbladen en hout onderstellen geldt een beperkte garantie. Tafelboertje biedt enkel garantie op productiefouten, alle natuurlijke werkingen van hout zijn hiervan uitgesloten.

In onze veelgestelde vragen en in het Tafelboertje Paspoort lees je meer over het goed onderhouden van je meubels.

 

Heb je een klacht?

Bij eventuele klachten over een product staan wij klaar om dit samen met jou op te lossen. Je kunt je klacht melden via [email protected].

Wij kunnen jou beter helpen als je het volgende vermeld:

  • Jouw factuurnummer
  • Een duidelijke beschrijving van de klacht
  • Gedetailleerde foto’s, zowel van het gehele product als close-ups.

De garantievoorwaarden en klachtenregeling zijn beschreven in onze Algemene Voorwaarden.

Scroll naar boven